Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 27 تیر 1397 18:44 توسط  Dorkhosh
نسخه3 ققنوس
 6 پاسخ
مولف پيغام ها


کاربر ارشد


کاربر ارشد


--
21 تیر 1397 10:15
    سلام.
    در نصب نسخه 3 ققنوس، پس از آنکه فایل exe را run می کنم، با پیام stopped working مواجه می شوم و امکان نصب را ندارم. چند بار تکرار کردم و هر بار همین پیام تکرار می شود.


    کاربر ارشد


    کاربر ارشد


    --
    23 تیر 1397 10:53
    با سلام و احترام
    لطفا در مورد سیستمی که هدیه ققنوس را روی آن نصب می‌کنید توضیحات بیشتری دهید تا بررسی شود.
    روی چه سیستم عاملی عملیات نصب را انجام می‌دهید؟


    کاربر ارشد


    کاربر ارشد


    --
    25 تیر 1397 19:29
    سلام
    روی ویندوز7 نصب کرده ام. 32 بیتی است.


    کاربر ارشد


    کاربر ارشد


    --
    27 تیر 1397 09:19
    سلام و خسته نباشید،
    ما در حال شبیه‎سازی شرایط شما و بررسی مشکل هستیم و به اطلاعات بیشتر نیاز داریم. در صورت امکان از صفحه System در Control Panel ویندوز دستگاهی که بر روی آن دچار مشکل شده‎اید تصویری برای ما ارسال بفرمایید. این صفحه حاوی مشخصات بیشتر از محیط اجرای برنامه شماست که می‎تواند در شبیه‎سازی شرایط شما ما را کمک کند.

    Start> Control Panel > System
    ُُُ
    با تشکر


    کاربر ارشد


    کاربر ارشد


    --
    27 تیر 1397 09:27
    سلام. لطفا فایلهای پیوست را مشاهده فرمایید.
    سپاس
    پيوست ها


    کاربر ارشد


    کاربر ارشد


    --
    27 تیر 1397 15:48
    از ارسال فایل‎ها متشکرم.

    مشکل شما به سیستم شما یا به برنامه ارتباط نداشت بلکه مربوط به نحوه اجرای برنامه بود و خوشحالیم که مرتفع گردید.

    از آنجا که ممکن است تجربه برای دیگر دوستان نیز مفید باشد عرض می‎کنم که همانطور که در صفحه دریافت برنامه هم ذکر شده است، پیش از اجرای برنامه لازم است محتویات فایل zip دریافت شده را در یک پوشه کپی کرده و فایل اجرایی برنامه را از آن پوشه (و نه از داخل فایل zip) اجرا نمایید. ویندوز محتوای فایل zip را مشابه با محتوای یک پوشه به شما نشان می‎دهد اما این به این معنی نیست که این دو یکی هستند.

    با تشکر از شما


    کاربر ارشد


    کاربر ارشد


    --
    27 تیر 1397 18:44
    بابت راهنمایی و پیگیری هاتون سپاسگزارم.
    پيوست ها


    ---